loading...
عاشقانه
Admin بازدید : 163 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 چشمهایت

حالت را پرسیدم نگاهم نکردی
دوباره صدایت کردم بازهم نگاهم نکردی
نگاهت کردم، چشمهایت غریبه بود
نگاهم کردی و آتش زدی بر خرمن جانم
ای یار بی وفای من،نگاهت ، نگاه چه کسی را میخواند؟
که دیگر با چشمهایم غریبه ای؟ تو را دوست دارد؟
تو را میخواهد؟ چشمهایت را میفهمد؟ نگاهت را میخواند؟
نه جز من کسی را عاشق پیدا نخواهی کرد. برو، برو ای یار بی وفا که من عشق
با منت را نمیخواهم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدوم عاشق ترن؟!
    آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,352
  • بازدید کلی : 54,216
  • کدهای اختصاصی
    پیغام مدیر